Onze praktijk Mijn Portaal Ik heb spoed

Missie, Visie en Privacy

Missie

De zorg is in een hoog tempo aan het veranderen. Dagelijkse spelen wij adequaat in op de toenemende vraag naar huisartsenzorg. Het is onze ambitie om in de huisartsenpraktijk kwalitatief goede zorg te blijven leveren aan onze patiënten. Door de diverse ondersteuners van de huisarts binnen de huisartspraktijk bij de juiste zorgvraag in te zetten houden we de kwaliteit van de medische zorg op een hoog niveau. Digitalisering van onze huisartsenpraktijk is noodzakelijk om blijvend te kunnen voldoen aan de toenemende zorgvraag. Met het gebruik van ons patiëntenportaal houden we de zorg up-to-date en behouden we de mogelijkheid tot laagdrempelig contact.


Visie

Wij staan voor een goed bereikbare huisartsenpraktijk, waar patiënten een vaste huisarts hebben. De huisarts wordt ondersteund door een hecht team van doktersassistentes en praktijkondersteuners. Onze doktersassistentes en praktijkondersteuners zijn opgeleid om onder supervisie van de huisarts kwalitatief goede medische zorg te verlenen. Wij leveren persoonlijke en betrokken zorg vanuit een huisartsenpraktijk waar met plezier samengewerkt wordt. Wij vinden het belangrijk om goede contacten te onderhouden met andere zorgprofessionals uit eerste en tweede lijn en prettig met hen samen te werken.


Privacy

Om goed medische zorg te kunnen verlenen, leggen wij jouw contactgegevens en medische gegevens vast. Wij doen dit in lijn met de Wet op de Geneeskundige Behandelovereenkomst (WGBO) en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dat wil zeggen dat jouw gegevens alleen verzameld en gebruikt worden voor:

 

· zorgverlening;

· financiële afhandeling;

· doelmatig beheer, beleid en kwaliteitsdoeleinden;

· ondersteuning van wetenschappelijk onderzoek, onderwijs en voorlichting.

 

Wij wisselen gegevens uit met andere zorgaanbieders en zorginstellingen, zoals huisartsen, apotheken, ziekenhuizen, Jeroen Bosch Huisartsen, het regionaal monitoringcentrum, fysiotherapeuten en thuiszorg. Dit doen wij via beveiligde systemen. Onze medewerkers en huisartsen raadplegen jouw gegevens alleen als dat noodzakelijk is voor het uitvoeren van hun taken.

 

Wij bewaren jouw gegevens zolang dat nodig is voor het verlenen van zorg en zolang de wet ons verplicht om jouw gegevens te bewaren. Na deze termijn (20 jaar na de laatste medische behandeling volgens de wet) zullen wij jouw gegevens verwijderen.